torsdag 10 januari 2013

The Body Shop Lip Gloss


The Body Shop lanserade under hösten/vinter 11 ny läppglans med dofter baserade på deras bästsäljande produkter.
Läppglansen innehåller Bivax, Marulaolja och kokosnötsolja som gör den vårdande så de mjukgör läpparna samtidigt som de ger glans.

Jag fick med mig fyra stycken färger/dofter från bloggeventet och de är Rasberry, Peach, Coconut och Mint.

                                                 Mint, Peach, Coconut och Rasberry

Produkterna ger inte så mycket färg men de ger en fin glans som sitter länge. Jag älskar Coconut läppglanset, den ger ett fint subtilt skimmer till läpparna men det som jag är extra förtjust i är doften. Här kan man ju tro att den skulle dofta kokos men jag tycker att den luktar kolasnören!
Jag är också sugen på att testa den som heter Plum då den har en väldigt fin lila nyans.

Läppglansen kommer i en kämtub som innehåller 12 ml och kostar 125 kr.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar