måndag 28 januari 2013

The Body Shop Colour Crush Eye Shadows


 I vår så släpper The Body Shop ett helt gäng nya ögonskuggor, tror att det kommer 30 nya nyanser och de kallas Colour crush. Skuggorna är krämigare än de gamla skuggorna från The Body Shop, mer pigmenterade och de finns dessutom matta skuggor med i detta sortiment.
Till min stora glädje så såg jag att mitt närmaste Body Shop hade fått in 16 av de nya skuggorna så jag satte snabbt igång att swatcha dem på min hand och de verkar mycket lovande.
Mina tre favoriter blev dessa fyra:
Oh Honey, Be my Clementine, Berry Cheeky och Sugar Gaze

Jag hade en presentcheck så jag slog till ¨på två av skuggorna nämligen Be my clementine och Berry Cheeky. Har redan hunnit testa dem så en makeup med dessa kommer att dyka upp under veckan som kommer.
Ser helt klart fram emot att få kika på de resterande 14 skuggorna!

The Body Shop Colour Crush kostar 135 kr.

2 kommentarer:

  1. Berry cheeky ser himla fin ut!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Den är jättefin, kommer nog att fungera bra både till ögon, kinder och kanske läppar också!

      Radera