måndag 14 januari 2013

Nyshoppat: Skuggor från MAC

 Det var ett bra tag nu sen jag köpte några skuggor från MAC och jag har några stycken som har stått på min önskelista ett bra tag. Igår när jag var i Stockholm gjorde jag slag i saken och gick till Åhlens för att spana in några av dem.
De jag hade tänkt köpa var Quarry, Shale och Scene men efter mycket velande fram och tillbaka så blev det Shale och Vex.
Shale är fantastisk fin, den påminner om Satin Taupe men har mer lila i sig och Vex är en duokrom skugga. Den skiftar i rosa, grönt och grått och jag vet inte varför jag inte har plockat upp den förut!


8 kommentarer:

  1. Åh, vad Shale var fin! Den skuggan har jag helt missat. Vex är otroligt fin också.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Shale är fantastisk fin. Vex var så svår att fånga på bild, den är mycket snyggare i verkligheten!

      Radera
  2. Åh shale har jag varit sugen på ett tag nu. Den ser otrolig fin ut :) vex ser också väldigt fin ut :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Slå till, du kommer inte att bli besviken på Shale!

      Radera
  3. Båda är riktigt snygga, men Shale var riktigt snygg =)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Eller hur! Undrar varför jag inte har köpt den tidigare??

      Radera