torsdag 24 januari 2013

MIYO Mars

När jag var hemma hos förlädrar över jul så passade jag på att köpa lite lack från märken som är lite svårare att få tag på här.
MIYO Grape , lacket är felmärkt så den heter Mars, är ett fantastiskt fint lack som jag har funderat på att köpa ett bra tag och tyckte att det var lika bra att slå till nu.


Grape , Mars är ett blålila lack med grönt duokrom i sig, skiftningarna är riktigt läckra eftersom det går från blått till lila till grönt.
Som baslack har jag använt Nubar Foundation base, tre tunna lager Grape och sedan avslutat med det snabbtorkande överlacket Lumos High Speed Top coat
.

Detta lack är tydligen felmärkt och dess rätta namn är Mars, tack Cactus för att du meddelade mig detta!

Jag är inte riktigt förtjust i de smala penslarna som MIYO nagellacken har men annars så är de toppen, fina färger, bra pris och håller bra på nageln.

7 kommentarer:

  1. Grape på etiketten är feltryckt tyvärr, det heter Mars. (Är samma på min flaska) Men riktigt snyggt är det i vilket fall :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack! Ändrade i texten på en gång. Ganska konstigt att de är felmärkta, köpte ju min ganska nyligen...

      Radera
    2. De måste tryckt upp en miljon etiketter och är för snåla för att byta ut dem... man tycker ju att NÅN borde sett att varenda lack i utbudet plötsligt heter Grape :/
      Så lite så :)

      Radera
  2. Det ser så läckert ut, jag älskar färgskiftningarna! Jag har inte provat mitt än, får se om jag kommer ihåg vad den faktiskt heter när det är dags att blogga om den =)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Den är så fin, lite svårt att sluta titta på naglarna när jag bar denna!

      Radera