söndag 13 januari 2013

Julgransplundring hos Beauti/Grooming


Idag så gick jag upp tidigt för att åka till Stockholm för att gå på julgransplundring hos Grooming Studio.
Väl där så vankades det massor med godsaker så som cake pops, knäck, glögg, saffransbullar och massa annat gott. Des var också på julgransplundringen och det var otroligt roligt att få umgås en stund och fika.

Jag fick också göra en scanning för att se känsligheten och solskador på hyn vilket var både roligt och skrämmande. De goda nyheter är att min hy är mindre känslig än vad jag trodde och de dåliga är vad har jag gjort med mina ögonlock?? Hela det mörka området på locken är alltså pigmentförändringar som kan poppa upp någon dag och jag ska genast börja använda ögonkräm med spf!
 Annars så var det inte så tokigt enligt hon som tog fotot, har små pigmentförändringar här och där men inga stora (minus ögonlocken).

Med mig hem så fick jag också ett paket med en resenecessär, hårspray och småprover.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar