torsdag 3 januari 2013

Jellymacka med OPI Care to dance och Gina Tricot Disco

Jag har varit väldigt sugen på att testa en jellymacka ett tag nu då det ser så otroligt fint ut. Alldeles innan jul så bestämde jag mig för att försöka och det blev väl så där, lite roligt men nästa gång så ska jag satsa på en roligare färkombo.

Som grund för jellymackan använde jag jellylacket OPI Care to dance som jag målade ett tunt lager av och när det hade torkat så gick jag över med Gina Tricot Beauty Disco.
Om jag inte missminner mig så har jag tre lager Care to Dance och tre lager Disco (tog två lager av Disco sista gången).

Som baslack har jag använt Nubar Foundation och som toplack Lumos Top coat.

4 kommentarer:

  1. Jag gillar verligen den typen av lack, lite mjölkigt och när man ser skillnader i djup. Kul!

    SvaraRadera
  2. Does one intellect easily repost this to the site the site?
    I've to be certain credit rating is given exactly where it can be due. Have a great a person!
    my website :: Background Check

    SvaraRadera
  3. It’s never near to remaining strongly related to the information, yet my lady only surpassed as
    well as seen the phrase tumblr on the screen.

    In their view, she genuinely observed booger, in addition to inquired
    about the reason why I'd been studying concerning boogers. I personally haven’t giggled so hard in many 2 or 3 weeks.
    My homepage Genital Warts Treatments

    SvaraRadera