fredag 11 januari 2013

I kampen mot torr hy

I början av december så började min hy krångla och bli torrare och nu i slutet av december/ början på januari så den supertorr. Det riktigt stramade och jag fick torrhetsflagor på kinderna.
Just nu håller jag för fullt på med att försöka få ordning på huden igen och jag har hittat några lovande saker.

Ikväll så testar jag Dermalogica Intensive Mouisture Masque som jag hittade i mina gömmor.
Masken är vit och ganska tjock men känns väldigt skön och lugnande på huden.
Jag hittar inte masken på Dermalogicas hemsida så jag vet inte om den utgått, vilket i så fall är synd för den är en trevlig mask.
Detta var mitt sista prov så nu går jakten vidare på bra produkter för att råda bot på min torra hy. Tar väldigt gärna emot tips!

3 kommentarer:

  1. Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.

    SvaraRadera
  2. Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.

      Radera