tisdag 15 januari 2013

Deborah Sparkling Peacock

Det här lacket har jag varit sugen på länge men har velat se det live först och det har inte varit så lätt. Deborah är lite svårt att få tag på om man vill kika på produkterna innan men som tur är så säljer Parfymshopen uppe i Ljusdal det så jag passade på när jag var hemma över julen.

Sparkling Peacock är ett blågrönt lack som har guldskimmer, lacket drar också mer mit blått än åt grönt.
På ringfingret så har jag pimpat nageln lite extra med China Glaze Atlantis men det smälte in så pass bra att man nästan bara ser det i vissa ljus då det blingar til.
Som baslack har jag använt Nubar Foundation base coat, tre tunna lager Sparkling Peacock, ett tunt lager Atlantis på ringfingret och sedan avslutat med Lumos top coat.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar