söndag 6 januari 2013

Daisy Beauty Awards 2013

Daisy Beauty annordnar även i år en Daisy Beauty Awards där de bästa produkterna under 2012 ska utses.

Jag sitter med i en av jurygrupperna och  håller just nu på att testa för fullt.
De kategorier som finns är:

Årets Underlägg (primer, foundation, etc) 
Årets Pålägg (puder, rouge, etc) 
Årets Eyeopener (ögon-makeup, frans- och brynprodukter, ögonkräm, etc) 
Årets Brun-utan-gul (bronzers, brun-utan-sol, etc) 
Årets Ansiktsgunk (hudvård för ansiktet) 
Årets Läppgunk (läppstift, läppglans, läppbalsam, etc) 
Årets Luktagott (doft) 
Årets Svallvåg (stylingprodukt/verktyg för hår)
Årets Blogghype (ombloggad produkt) 
Årets Jag är inte fåfäng, män… (herrprodukt) 
Årets Nail Me (nagelprodukt)

Det är otroligt roligt att få sitta med i en av jurygrupperna och jag ser fram emot att få se vilka som är nominerade i vilken kategori och vilka som vinner!
Finalisterna och vinnarna kommer att visas i Daisy Beauty 2 2013 som kommer att komma ut i början av mars och jag kommer då också att lägga upp recensioner på de produkter som jag har testat.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar