onsdag 5 december 2012

Julklappstips #4 OPI The Top Ten Mini Kit

OPI The Top Ten Mini Kit innehåller tio av deras bästsäljande nyanser i minformat, mycket praktiskt med miniflaskor och man får en fin uppsjö färger.
Jag köpte denna förra året och delade upp dem i flera paket, ska erkännas att jag behöll några själv också. Tycker att det är lite synd att de endast har bytt 3 av lacken från förra året annars hade jg lätt köpt en till mig själv i år.

Kittet innehåller:
Alpine Snow
Bubble Bath
Tickle me France-y
Kiss me on my Tulips
Red lights ahead... where
Big Apple Red
I'm not really a waitress
You don't know Jacques
Vampsterdam
Lincoln Park after Dark

Kittet kostar 399 kr hos Eleven men jag har för mig att den också finns på Åhlens men då får ett snäppet högre pris.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar