tisdag 4 december 2012

Julklappstips #3 Till mannen: Hudvård från Bulldog

Jag tycker personligen att det är otroligt svårt att hitta på bra julklappar till män, både när de gäller min sambo och till min pappa.
Detta hudvårdskit från Bulldog har jag spanat in några gånger och kan nog bli en riktigt bra present till dem då båda är lite dålig på det här med hudvård. Bulldog Natural Skincare är baserad på naturliga ingredienser, har fått bra omdömen och vunnit priser.
Kittet innehåller en necessär med Shave gel, Face Wash och Moisturizer.


Kittet kostar 249 kr och finns bland annat på Kicks och Åhlens.

2 kommentarer:

  1. Bulldogs moistureizer är den enda jag fått johannes att använda, han formligen AVSKYR att vara 'kladdig i ansiktet' (eller på huden över huvud taget) och tycker att strävt = rent *himmel och pannkaka*.. han använder den fortfarande inte regelbundet men när jag ser att han är torr och säger till honom så knotar han inte allt för mycket. Det är det bästa betyget han någonsin givit en ansiktskräm! ;)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Där ser man, jag kanske kan lyckas övertala Adam då också!

      Radera