söndag 30 december 2012

iHerb shopping:Gratis frakt över $40 innan den 1/1 2013

Såg hos Ingrid att från och med den 1/1 2013 så kommer frakten hos iHerb att höjas, som det är nu så kostar frakten $6 när man handlar under $40 och gratis för över $40.
Från och med den 1/1 2013 så kommer frakten för över $40 kosta $4 vilket inte är så farligt men ändå.
Jag passade på att lägga två beställningar idag men en blandning av hårvård, hudvård, smink och makeupborstar, ska bli otroligt kul att få hem dem och testa.

iHerb är ganska svårnavigerad och de har ett otroligt sortiment men det underlättar om man vet vad man letar efter.
Några märken som är värda att spana in är:
Desert Essence
Real Techniques 
Ecco Tools
Bdellium Tools
Everyday Minerals
Physicians Formula
Badger Company
Hurraw
Crazy Rumors

Ingrid har också en massa tips plus guider på sin blogg!

Tänkt på att moms på 12% samt postens egna avgifter ( brukar ligga på 100 kr om jag inte har fel) kan tillkomma. Varor med ett mindre värde slinker ofta igenom vilket är anledningen till att jag har delat upp min beställning i två omgångar. Även om det tillkommer avgfiter så blir det ändå billigare än om jag skulle ha köpt dessa i Sverige.

Om ni är sugen på att beställa så passa på innan den 1/1 2013 och om det är första gången som ni beställer så använd koden :QUW490 så får ni $5 rabatt på den beställningen!


2 kommentarer:

  1. Vad hade du beställt? :-) Man kasnke ska köpa den också!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag köpte Desert Esssence Coconut Balsam, borstar från Real Techniques och Everyday Minerals. Sedan så klickade jag i en ny ansiktsregöring från ett märke som jag inte testat tidigare: Acure Organics Argan Oil+Mint.
      Shampoo från Giovanni, leave in balsam från Madre Labs, Dr Woods Black Soap´och Physicians Formula eyeliner trio for Brown Eyes.
      Blev en ganska redig beställning på ungefär 600 kr uppdelat i två paket.

      Radera