tisdag 6 november 2012

Soul Sister


Som jag älskar skuggan Soul Sister från Lily Lolo, den fungerar bra som en lättare vardagsskugga men det som jag älskar är lystern som man får när man lägger den över en klistrig bas för då blir den helt fantastisk!
Lily Lolos läppglans är också riktigt trevlig, den luktar och smakar choklad och känns återfuktande på läpparna.


Ansikte:
Jane Iredale Liquid Minerals i Warm Silk
Garnier 2 in 1 tinted eye roll-on i 02 fair
Isadora Light Touch i Rose Beige
Lumiere Minerals Salmon Concealer
Lily Lolo Mineral Blush Sunset

Ögon:
Urban Decay Primer Potion
Darling Girl Glitter glue
Lily Lolo Soul Sister
Wet n Wild Brulée
Urban Decay Virgin
Urban Decay 24/7 liner i Whiskey
The Body Shop Big and Curvy mascara

Läppar:
Lily Lolo lipgloss i Cocktail



Jag började med att grunda med UDPP över hela locket, från fransar uppt till ögonbrynet, sedan tog jag Glitter Glue och duttade försiktigt på en liten mängd över den rörliga delen av locket.
Med en platt borste packade jag förisktigt på Soul Sister som jag också svepte lätt strax onvaför globlinjen samt längs med den nedre fransraden.


Vattenlinjen har jag målat med den bruna kajalen Whiskey och som highlighter har jag i ögonvrån Virgin och under ögonbrynet den matta skuggan Brulée.


På läpparna så har jag läppglanset Cocktail som ger ett diskret skimmer och mycket fukt.

6 kommentarer:

  1. verkligen fint! Lily Lolos rouge är toppen!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Är väldigt impad av Sunset, sånt otroligt fint glöd! Sitter bra gör de också

      Radera
  2. Jättetjusigt :) Gillar läpparna!

    SvaraRadera
  3. Tjusigt! Håller med om Soul sister! Jag tyckte inte att den såg så märkvärdig ut först, men den blir superfin väl på locken.:)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack! Vem hade kunnat ana att den skulle vara så fin på locken!

      Radera