onsdag 21 november 2012

OPI Goldeneye


Jag köpte ju det lilla setet med 4 minlack från OPI's James Bondkollektion, i den så fick man tre av de lack som jag var mest nyfiken på och detta är ett av dem.

Goldeneye är ett väldigt guldigt glitterlack, väldigt blingit. Tonen är varm, väldigt gul guld och den har så tätt packat glitter att det blir foil- känsla över det. Jag tycker att det är riktigt fint, in your face guld och superblingit men fint.

Lacket är lite skirt, jag har använt 3 lager på bilden men kunde ha haft ett till och om jag haft längre naglar så skulle jag ha satsat på det istället.

Som baslack har jag Snowcrystal #309 Nail care with fruit acids, tre tunna lager Goldeneye och sedan avslutat med ett lager Seche Vite.

11 kommentarer:

  1. Väldigt snyggt! Jag älskar det här lacket.

    SvaraRadera
  2. Snyggt! Jag är himla sugen på minikittet!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Minikittet är en bra idé tycker jag, små bra flaskor och ofta de lack som man helst vill ha också!

      Radera
  3. Hey! I'm a 16 year old finnsih girl and I made a beautyblog a couple of days ago. I write about nailart, hairstyles and makeup. I try to post as often as possible and I put alot of my own pictures in the blog too. If you're interested please go check it out:)
    http://theonewiththebeauty.blogspot.fi/

    SvaraRadera
  4. ett av mina favoritlack i höst :)

    SvaraRadera
  5. åh det där lacket är ju verkligen helt fantastiskt! blir mer sugen varje gång jag ser den :-)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Är man sugen på ett blingit och väldigt gulguldigt lack så är detta defintivt ett bra lack!

      Radera
  6. I'm really enjoying the theme/design of your blog. Do you ever run into any web browser compatibility issues? A handful of my blog visitors have complained about my website not working correctly in Explorer but looks great in Chrome. Do you have any recommendations to help fix this issue?http://dj.beatport.com/events/39615
    Check out my website :: Watch The Twilight Saga: Breaking Dawn - Part 2 2012

    SvaraRadera
  7. Hello outstаnding ωebsіte!

    Dοes running а blοg such
    aѕ thiѕ гequire a lot оf work? І havе no knοwlеdgе of computеr programming but I was hopіng tο start mу own blog in
    thе near future. Anyway, іf уou hаvе anу recommendationѕ oг tips for nеw blog ownегѕ
    ρlеasе ѕhare. I knοw this iѕ оff subjeсt
    but I јuѕt neеded to ask. Kuԁοѕ!
    http://dj.beatpoгt.com/events/39612
    Here is my web blog :: Rise of the Guardians 2012 Movie

    SvaraRadera