onsdag 28 november 2012

Hare Midsummer's Midnight



Hare Midsummer's Midnight visste jag att jag behövde i samma ögonblick som jag såg det hos Sminkan och jag tillbringade en hel del tid med att bevaka Llarowe innan de fick in det igen.
Midsummer's Midnight är ett jellylack med svart bas och glitter i lila, rosa, blått och grönt i olika storlekar. Är osäker på om det skulle täcka på egen hand så jag grundade med en bas av det mörklila OPI Siberian Nights vilket gör att lacket ser betydligt mer lila ut på mina bilder.

Jag tycker att detta lack är magiskt, otroligt fint och mina bilder kommer inte i närheten. Lacket är väldigt bra att lacka med precis som mitt andra Hare lack, glider på bra över nageln och glittret sprids ut över nageln.

Som baslack har jag använt Snowcrystal #309 Nail care with fruit acids, två tunna lager Siberian Night, ett tunt lager Midsummer's Midnight och sedan avslutat med ett lager Seche Vite.

Jag köpte mitt lack hos Llarowe och då kostade det $11

3 kommentarer: