torsdag 18 oktober 2012

Revlon Royal

Var sugen på detta lack ett bra tag innan jag klickade hem det från Ebay då kungsblått är en av mina favoritfärger. En av de saker som fick mig att tveka för att klicka hem det var det faktum att det är en jelly och om det är något som jag inte gillar så är det Visable nail line (VNL) men till min förvåning så inte bara gillade jag det utan älskade. Kommer att ge mig ut på en liten jakt på fler jelly nagellack.



Revlon Royal är ett kungsblått jellylack från Revlon Top speed nagellack och torkar otroligt fort.
På bilderna så syns VNL mycket mer än vad det gjorde i verkliga livet.
Jag är så otroligt förtjust i detta lack, älskar färgen och älskar den skiftar från mörkblått till elektrisk blått beroende hur mycket sol/ljus som ligger på.

Som baslack har jag använt Snowcryslat #309 Nailcare with fruit acids, fyra tunna lager Royal och sedan avslutat med ett lager Seche Vite.
Tyvärr så höll inte lacket så otroligt länte på mig, var tvungen att lacka om var trejde till var fjärde dag men eftersom lack är så snyggt och torkar så fort så är det helt ok!

2 kommentarer: