tisdag 16 oktober 2012

Nyshoppat: Nagellack

Jag har köpt en del lack denna månad, var ganska längesen som jag shoppade så många lack en och samma månad men kunde inte låta bli. Indiemärkena har jag sneglat på länge men det har inte bilvit av att jag har köpt men nu tror jag bestämt att jag fått blodad tand!

Revlon Royal har jag varit sugen på väldigt länge men aldrig skaffat, så i slutet av september så slog jag till och klickade hem den från ebay och har inte ångrat mig. Den är så fin, en rikitigt kungsblått jelly lack.

Jessica Pumkin Delight blev jag så sugen på när jag såg den hos Nailtastic och begav mig genast ut på ebay för att leta reda på den. Har aldrig provat Jessicas nagellack förut så det ska bli spännande

Från Llarowe så klickade jag hem fyra st lack, hade bevakat deras sida i ett antal dagar för att kunna få tag på Hare  Midsummer's Midnight som jag såg hos Sminkan och blev otroligt kär i. Passade också på att köpa Hare Afterglow och Pahlish Train Underwater som jag också hade sett fina bilder av hos Sminkan.
Picture Polish är ett märke som jag har varit väldigt nyfiken på och just denna White Wedding har jag spanat på ett tag. Det är inte en färg jag normalt brukar falla för men en beskrvning var att den såg ut som snö på naglarna gjorde att jag var tvungen att slå till. Den är otroligt fin, vit med skimmer i olika färger.

OPI Black Spotted släpptes exklusivt på Sephora i och med Spiderman kollektion och jag har varit otroligt nyfiken då det är ett krackellack som den spricker upp i prickar tillskilland mot vanliga krackellack.. Har varit lite trött på den trenden men jag blev så nyfiken att jag inte kunde låta bli att skicka efter ett exemplar när tillfället för en sambeställning dök upp i Facebookgruppen Lacka-byt.

2 kommentarer:

  1. Så fina! Det ska bli kul att se dem på :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Har provat några av dem redan och de är verkligen otroligt fina!

      Radera