måndag 29 oktober 2012

Nyheter från Lily Lolo Höst/vinter 2012


Lily Lolo har släppt ett gäng fina höst/vinter nyheter med nya nyanser av båda ögonskuggor, rouge och läppglans. De har också släppt läppstift och mascara som är helt nya i sortimentet.
Jag är väldigt förtjust i Lily Lolo, deras foundation är otroligt bra och jag är otroligt förtjust i de ögonskuggor som jag har hemma trots att de är lösa pigment.
Har fått hem några av nyheter och jag håller på att testa dem för fullt.

Soul Sister är en semi-matt ljusbrun ögonskugga med massor av guld i sig. Jag tycker att nyansen nästan blir åt khakigrönt i och med de guldiga undertonerna.
Den blir en diskret och fin vardagsskugga om man applicerar den som den är men över en klistrig bas så är den helt fantastisk.
Kostar 130 kr.

 Soul Sister applicerad på den klistriga basen Darling Girl Glitter Glue och på bar hud.



Sunset är semi-matt skymningsrosa nyans, jag skulle vilja påstå gammelrosa med en hint av korall och guld.
En väldigt fin och varm färg som ger en varm glöd till kinderna.
Kostar 195 kr

Cocktail Natural lip gloss är ett läppglans som går mot aprikos med skimmer i sig, på mig så blir det mest glans och lite skimmer men inte så mycket färg. Läppglansen luktar choklad så om man inte gillar den doften så är denna inget man ska satsa på.
Kostar 150 kr.



Cocktail till vänster och läppstiftet Intense Crush till höger

De övriga nyanserna bland höstens nyheter är:
Cosmopolitan- en matt mörk olivbrun skugga, se Purity för swatches
Goddess Mineral blush.- ett ljust korallrosa rouge med gyllene skimmer, se swatches hos Honi.
Damson Dusk Natural lip gloss - skymningsrosa med dragning mot gredelin, se swatches hos Purity


Bland höstnyheterna finns också helt nya produkter:

Natural Lipstick finns i 6 nyanser som ska vårda läpparna och sitta på plats hela dagen. Jag har fått hem nyansen Intense Crush som beskrivs som en vacker korallfärg, på mig så blir den mer rosa skulle jag säga och ganska nära min egen läppfärg fast kanske en dragning mot ljusare.
Jag är sugen på att spana in French Flirt - en varm medeltonad röd,  och Desire- fyllig röd, då detta läppstift är otroligt skönt på läpparna och sen så kan man ju aldrig få för många röda läppstift.....
Kostar 175 kr

                                       Cocktail till vänster och läppstiftet Intense Crush till höger


Lash Alert som är skapad av helt naturliga ingredienser och har en krämig formula. Den ska ge både längd och volym till fransarna samt att det går att applicera i flera lager för en mer dramatisk effekt.
Kostar 195 kr.

4 kommentarer:

  1. Jag har också ett av stiften, och varje gång ja ser färgprover vill jag ha fler :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. De har lyckats riktigt bra med läppstiften faktiskt och jag vill också ha fler!

      Radera
  2. Jag gillar deras höstnyheter väldigt mycket :D

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag gillar märket överlag och min favorit från detta släpp är Soul Sister!

      Radera