måndag 3 september 2012

The Body Shop Vineyard Peach

I slutet av förra veckan så dök det upp lite nyheter från The Body Shop i min brevlåda och jag tänkte att vi skulle ta och titta lite snabbt på dem nu under veckan. Först ut blir deras nya kroppserie.
Den 24 september så släpper The Body Shop en ny limited edition kollektion av kroppsprodukter som heter Vineyard Peach.
Jag har fått hem hela serien och håller just nu på att testa dem för fullt. Produkterna doftar ljuvligt av persika och påminner mig om när jag var på semester i södra Frankrike när jag var liten.
Produkterna innehåller persikokärnolja som ska verka fuktighetsbevarande i upp till 24 timmar.

Body Butter 200 ml 175 kr
Body Scrub 200 ml 195 kr
Shower gel 250 ml 80 kr
Body Lotion 250 ml 145 kr

1 kommentar:

  1. Åhh, de där måste jag försöka sniffa på.. Letar febrilt efter en ny doft på deras BB som kan byta ut min gamla trotjänare Papaya nu när den utgått..

    SvaraRadera