onsdag 5 september 2012

The Body Shop Body Mist

I paketet från The Body Shop som jag fick hem förra veckan så fanns också två av deras Body Mist, som är en serie lätta parfymer i samma dofter som deras body butter serie.
De två som jag fick hem är Coconut och Mango.
Nu är dessa inte riktigt så komplexa som jag vill ha min parfym men de luktar otroligt gott. Är väldigt svag för just kokos då det påminner mig så starkt om sommar, sol och tropiska stränder så att bara lukta på Coconut Body Mist gör mig glad.
Mango luktar också gott och även fast den inte gör mig lika glad innombords så kan jag se mig själv sniffa på den kalla höstdagar för att pigga upp mig själv.
Dessa dofter passar någon som vill ha en lättare och enklare doft eller också som en sommardoft.
Fungerar också utmärkt som rumsspray.

De finns i 7 olika dofter och kostar 125 kr för 100 ml.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar