måndag 17 september 2012

The Body Shop All in one cheek colour Bubblegum



The Body Shop har lanserat ett gäng nya rouger under namnet All in one cheek colour och jag har fått hem 05 Bubblegum.
Bubblegum är ett matt rouge som är bubblegumsrosa och det är otroligt fint.
Har använt det ett antal gånger nu och jag är väldigt förtjust i rouget, det ger mig perfekt rosiga kinder.
Jag har naturligtvis spanat in resten av rougerna också och de är riktigt fina, kommer nog att köpa en eller möjligt två till tror jag.

Rougen kostar 125 kr och finns redan nu hos The Body Shop

2 kommentarer:

  1. Visst är de fina! Jag gillar mitt också och vill ha fler :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jättefina! Har du sett den som är lite glittrig och går mot korall? Ser så otroligt fin ut, kommer nog att köpa den nästa månad tror jag....

      Radera