tisdag 25 september 2012

Lancome Midnight Roses

Bild lånad från Temptalia.





När jag senast var förbi Åhlens så såg jag att de hade stället ute med Lancomes senaste kollektion Midnight Roses och jag drogs dit som ett bi till en blomma.
Det är väldigt mycket lila i denna kollektion och jag älskar lila! Highlightpudret är dessutom galet vackert och många saker åkte rakt upp på min önskelista....

Hihglightpudret Moonlight Rose kostar 510 kr och har en satin finish, den är absolut inte glittrig utan mer glödande. Tonen går i rosa champange och den är ack så vacker.
Nagellacken ser också ut att vara perfekt inför höst i dämpade, jordiga färger. Ingenting som direkt lockade mig då jag redan har likanade.

Kostar 170 kr på Åhlens.
Läppstiften kommer i lila och dämpade höstfärger. De verkar vara mer mjuka och återfuktande än täckande.
Det är bara tre av läppstiften här ovan som ingår i kollektionen och det är 160, 360 och 361 ( de på den nedersta raden).
Kostar 315 kr på Åhlens
Swatchade i samma ordning som bilden ovan.
L´Absolu Créme de Mat  kommer i så fina färger och skulle lätt kunna tänka mig alla tre. Vampigt rött, lila och rosa är läppfärger i min smak! Läppfärgen är täckande och påminner om flytande läppstift. Kostar 290 kr på Åhlens.

Lancome kommer också ut med ögonbrynsprodukter som är väldigt fina, de gör mig inte så uppspelt som resten av kollektion men paletten med ögonbrynsskuggorna ser otroligt fin och användbar ut. Skuggorna är askiga så de passar nog de allra flesta.
Kostar 540 kr på Åhlens.

Jag älskar de vampiga läpparna som är så stort nu på hösten och kan inte låta bli att dregla över alla kollektioner som släpps. Kommer nog att slå till på en av läppfärgerna L´Absolu de Mat antingen den lila men troligare den röda.
Highlightpudre Moonlight Rose står också väldigt högt upp på önskelistan och den är nog stjärnan i denna kollektion.

Blir ni sugen på något från denna kollektion?

5 kommentarer: