torsdag 13 september 2012

Green and Golden Range


Är verkligen förtjusta i de nya skuggorna från The Body Shop, de är så otroligt lätta att jobba med och väldigt pigmenterade.
Bestämde mig för att köra lite mörkare i globlinjen och slog då till på Grey Range från MAC Photorealism paletten. 


Ansikte:
Idun Mineral Foundation i Saga
Garnier 2 in 1 Tinteted eye roll-on i 02 fair
Lumene Dark under eye circle concealer
Lumiere Minerals Salmon concealer
The Body Shop Baked to last blush i Petal

Ögon:
Urban Decay Primer Potion
The Body Shop Eyeshadow 44
The Body Shop Eyeshadow 02
MAC Grey Range
Wet n Wild Brulée
The Body Shop Big and Curvy marscara

Jag började med att grunda med UDPP och därefter så tog jag den gröna skuggan 44 och lade den på hela den rörliga delen av ögonlocket. I globlinjen så suddade jag in Grey Range som jag också lade i ett v vid den ýttre ögonvrån samt längs med den nedre fransraden
.
Som highlighter under ögonbrynet har jag använt den hudfärgade skuggan Brulée och vid den inre ögonvrån har jag använt skugga 02.

4 kommentarer: