torsdag 9 augusti 2012

Tre favoriter i väskan: Läpprodukter



Nu var det längesedan som vi gjorde en djupdykning och kikade vilka favoriter som göms i väskan. I vanliga fall så brukar jag ha en hel drös produkter i väskan men nu under sommaren så har jag bytt till en mindre väska och då har jag faktiskt bara stoppat ned dessa tre.

Jack Black Lip balm Grapefruit & Ginger
Som ni ser på bilden så har jag inte så mycket kvar av detta och tuben är bra sliten också. Väldigt bra och skönt läppbalsam som vårdar läpparna och sitter på plats länge. Jag har denna i väskan och en annan på nattduksbordet och använder detta morgon och kväll.

The Body Shop Hi Shin lip treatment i Go Play
Återfuktande läppglans med skimmerpartiklar i sig. Ger väldigt glossiga läppar men eftersom läppglanset är klibbigt så brukar jag undvika att använda det när det är blåsigt ute och jag har utsläppt hår. Sitter otroligt bra, har applicerat på morgonen vid 8 och sen inte behövat återapplicera förrän på eftermiddagen.

NYX lip liner i Hot Pink
Jag är väldigt förtjust i läppennorna från NYX, de finns i väldigt många fina färgar och de är billiga.
Vet att jag har några stycken som jag inte riktigt vet var jag har gjort av men denna tillsammans med Currant och Purple Rain används flitigt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar