onsdag 29 augusti 2012

Tips: Aloe Vera

Aloe Vera är något av en magisk liten produkt, tror att de flesta vet om att den är bra till diverse saker och det är nog min favorit bland allroundprodukterna faktiskt.
Jag använder den om min hy är besvärlig för att lugna ned den, på myggbett, på torra fläckar, på mina katter om de har torr fläck eller ett sår samt att jag använder det i håret.

Tycker att det är en väldigt bra produkt för att dels dämpa det statiska i mitt hår men också för att få till lite snygga lockar i mitt hår med självfall. Håret blir inte heller tungt av Aloe Veran eller klistrigt utan det blir väldigt naturligt.

Den som jag har fastnat mest för är Forever Living Aloe Vera Gelly då jag tycker att den fungerar bäst på mig och mina katters hud.

2 kommentarer:

  1. Jag har den, fuktkrämen och heating lotion från samma märke. Gillar dom verkligen! Använder fuktkrämen varje dag, och aloe veran istället för balsam ibland, i hårbottnen bara ändå ibland och lite allt möjligt.

    SvaraRadera