måndag 20 augusti 2012

Peachy Picks Augusti


I fredags så kom mitt augustipaket från Peachy Picks med en hel del roliga produkter.
Även denna box blev jag mycket glad när jag öppnande då det dels är ett reseförpackning shampo med men framför allt parfymen från Green Love. Har varit nyfiken på det märket sen det lanserade men har inte gjort slag i saken. Skulle vara toppen om man fick fler saker från just Green Love i kommande Peachy Picks.

Acquizhen Eye&Delicate skin serum
Antioxidantrikt och lystergivande serum speciellt framtagen för den tunna huden kring ögon och läppar.

Acquizhen Freshning Cleanser
Milt djuprengörande ansiktsrensgöring som neutraliserar fria radikaler och verkar fuktgivande.

Acquizhen Gentle Exfoliating mask
exfolierande mask som löser upp och sveper undan smuts och döda hudceller.

Green Love Organic Perfeume Fruits & Berries
Exklusiv 100% ekologisk parfym med en ljuvlig  fruktig bärdoft.

Logon Shampo
Milt shampo med högkvalitativa ekologiska ingredienser utan skarpa tensider. Finns i olika varianter och slumpen av gjorde vilken man fick i paketet. Jag fick Repair Shampo vilket jag är nöjd med.

Organics by Sara Massageoil Activating Rosemary
Kropps- och massageolja med rosmarin, lavendel och timjan. Verkar aktiverande och stimulerande.

Jag är som sagt väldigt nöjd med mitt paket och ser fram emot nästan månad Peachy Picks!

Peachy Picks kostar 149 kr månanden och man anmäler sig här.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar