måndag 20 augusti 2012

Min sminkpackning





Jag kommer idag att åka ned till Göteborg för att gå på danskurs och jag ska stanna där i 6 dagar.
På lördagen så ska min dansgrupp, Tiktaalik, uppträda på en tribalshow och jag är lagomt nervös.
Jag tänkte att jag skulle ta och visa upp vad jag har tagit med mig i sminkväg, har tagit med mig ganska mycket och säkerligen alldeles för mycket men jag vet inte riktigt än hur jag vill sminka mig på showen och tänker att heller mer än för lite.
Har säkert glömt något i listan nedan men men, dessa är de viktigaste sakerna i alla fall!

Foundation:
Lily Lolo Mineral Foundation
Jane Iredale Liquid Minerals
Idun Mineral foundation


Primer:
Prep & Prime Skin Smoother
Prep&Prime Lips
Urban Decay Primer Potion
Too Faced Candellight primer
The Body Shop Pearl Radiance


Ögonskugga:
Wet n Wild Brulée
Urban Decay Naked palette
MAC Copperplate
MAC Club
MAC Deep Truth
Coastal Scent Hot pot ME15 Raisin Berry
The Body Shop Shimmer Cubes 24

Eyeliner:
Illamasqua Sorceress
The Body Shop Ink Up Violet
Urban Decay 24/7 liner Zero
Urban Decay 24/7 liner Whiskey
Isadora Flex tip eyeliner
Collection 2000 Glam crystal Hustle
Isadora Inliner Blonde

Läppstift:
Illamsqua Diablo
Isadora Zinfandel
Illamasqua Drench
Nivea Mauve

Läppenna:
NYX Currant
NYX Hot pink
Isadora Tropical Pink
Isadora Mandarine
MaxFactor Lip stain Coral Crush

Rouge:
The Body Shop Baked to last blush Petal
The Body Shop Honey Bronze bronzing powder 02 fair matte



Sedan har jag naturligtvis med pincett, lösfransar, franslim, penslar, läppbalsam och hudvård.
Har jag packat för mycket? Alldeles säkert men jag har i alla fall ett brett utbud att välja bland.....



4 kommentarer:

  1. Kul att se! jag brukar också ha med mig en hel del :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Bättre att ha för mycket och kunna välja på plats än att ha för lite och ångra sig!

      Radera
  2. Kul och se att man inteär den enda som överpackar.. =)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Lätt hänt det där, använde nog på sin höjd en tredjedel av allt jag tog med mig...

      Radera