onsdag 15 augusti 2012

Kisses



Nu var det jättelängesen som jag uppdaterade, nästan en hel vecka men dels så har min mamma varit på besök och sen så är det en del på jobbet.
Det har bilvit många standard sminkningar sen jag började jobba igen och detta är en av dem. Bestämde mig för att testa de nya produkterna från Essence och se om de höll vad de lovade.

Ansikte:
Lily Lolo Mineral Foundation i Blondie
Gariner 2 in 1 Tinted eye roll-on i 02 fair
Lumene Dark under eye cricle concealer
Lumene Minerals Salmon concealer
The Body Shop Baked to last i Petal

Ögon:
Essence Stay all day longlasting eyeshadow i Coppy Right
Urban Decay Naked
MIYO Superlash mascara

Läppar:
Essence Stay with me lipgloss i Kiss, Kiss, Kiss

Jag grundade faktiskt denna gång med bara Coppy Right och sen så fördjupade jag globlinjen med Naked.
Skuggorna satt på plats hela dagen så jag är imponerad. Läpparna målade jag med det röda läppglanset Kiss, Kiss, Kiss.
Mer besvärlig än så var alltså inte denna sminkning, snabb enkel men ändå lite piffat.




2 kommentarer: