onsdag 22 augusti 2012

Favoriter Juli 2012



Jag hade semester under större delen av juli och tog det för det mest otroligt lugnt, var hemma och nöjt av att kunna mysa med katterna och bara vara. Började också ta tag i träningen igen och håller tummarna att jag klarar mig bättre ifrån inflammationer i år än förra.

The Body Shop Pearl Radiance Primer
Använder den dels som highligter under ögonbrynen och på kindbenen men också som primer på ögonlocken. För mig som har så oljiga ögonlock så fungerar den inte ensam så jag har Urban Decay primer potion under för att det ska hålla. Det som gör den så otroligt bra är att den ger mina Shimmer Cubes ett otroligt metallisk sken, det blir otroligt snyggt och jag är mycket förtjust i denna produkt.


China Glaze Surfin' for Boys
Sommarens snyggaste lack, besvärligt och tjock i formulan men färgen är helt otrolig!

Idun Minerals Sommargyllen
Den finaste guldskuggan jag ägerm, pigmenteringen är fantastisk och färgen är otroligt. Sånt otroligt fint glöd i skuggan.

Sleek Ultra mattes V2 Darks
Fantastisk palett, matta, fina och användbara färger.

MAC Revenge is sweet
Är så otroligt glad att Katta inte ville ha kvar detta läppglans för jag älskar det! Så otroligt fin färg och har använt den när jag inte orkat gör så mycket mer än mascara. Det är väldigt klibbigt så använder det främst när jag haft håret uppsatt.


2 kommentarer:

  1. Jag kan inte annat än hålla med när det gäller Surfin' For Boys, det lacket lyste upp min semester!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Sånt fantastiskt fint lack!

      Radera