måndag 6 augusti 2012

Butter London Höstkollektion 2012

Jag blev så exalterad när jag såg detta hos Temptalia att jag inte kunde låta bli att dela med mig.

I höst så kommer Butter London ut med fem nya lack varav två av dem är hololack! Kommer med all säkerhet att slå till på det gröna hololacket Trustafarian och det rosa glittret, Lovley Jubbly då de ser så otroligt fina ut. Swatches kan man se hos  Laquered Lover.

Lovley Jubbly- Magenta lack med glitter i rött, blått och guld.
Trustafarian- Holografisk Sage green
Gobsmacked- Charcaol grey glitter
Shag- Varm burgundy-koppar lack med metallisk finish
Dodgy Barnett- Holografisk silvergrått lack


Jag tycker att det ser ut att vara en riktigt lovande kollektion och jag ser fram emot att fler swatches kommer att dyka upp!
Blir ni sugna på någon av lacken?

8 kommentarer:

  1. Jag blir inte riktigt lika helsåld... På swatcherna du länkar till ser holoeffekten lite mesig ut tycker jag.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hoppas att det bara är dåliga bilder!

      Radera
  2. Det gröna hololacket är så fint!

    SvaraRadera
  3. Ser ut som en fin kollektion, men jag är ju inte så mycket för holo/glitter. Det är så himla snyggt på andra, men jag känner inte mig hemma i det ;)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Älskar holo och glitter men tycker att det är lite jobbigt att ta bort bara

      Radera
  4. Vet du någon bra sida där man kan köpa dessa godingar?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Om man bor i Stockholm så vet jag att Fridas Naglar säljer Butter London.
      Annars så har E-beutyshop dem också, http://e-beautyshop.com/butterlondon-m-69.html

      Radera