tisdag 17 juli 2012

Peachy Picks Juli


Idag, eller ja precis nyss så hörde jag att posten kom och vad fanns inte i brevlådan om inte ett paket med min Peachy Picks för juli! Blev otroligt exalterad och slet upp paketet nästa.
Jag blev extra glad över att det fanns ett nagellack med i paketet samt att det kom med en handkräm i resestorlek som kommer att vara utmärkt i handväskan.


Ekotandborsten- Komposterbar tanborste i liten storlek. Skaftet är i miljövänlig bambu och stråna är i BPA-fritt och nebrytbart nylon.

Natuderm Hand cream - Ekologisk ginkgp och olivolja hjälper till att hålla tassarna mjuka och skyddade.

Marilou BIO Day cream- Återfuktande dagkräm men jojobaolja och aloe vera som lugnar samt gör huden smidig.

Snails Nail Polish- Vattenbaserat nagellack i somriga kulörer utan starka kemikalier.

Dr. Hauschka Ansiksolja- en kombination av örtextrakter och utsäkta vegetabiliska oljor skapad för att reglera överdriven fettproduktion hos fet eller oren hy.


Ansiktsoljan är nog inget för mig då min hy är torr/känslig snarare än fet/oren och Ekotandborsten har jag redan men resten ser jag fram emot att testa!

5 kommentarer:

  1. Hm, man kanske borde testa den där ansiktsoljan om den håller vad den lovar. Hade varit skönt att slippa gå runt och vara blank jämt!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Kan vara värt ett försök!

      Radera
  2. Så roligt! Snails är ett märke jag inte hört talas om tidigare. Ska bli intressant att höra mer om det :-)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hade inte heller hört talas om Snails så det ska bli kul att lära sig lite mer om!

      Radera
  3. Jag har också torr/känslig hy men testade ansiktsoljan ändå och jag gillar den =)

    SvaraRadera