måndag 30 juli 2012

Nyshoppat: Smink från Essence

Det är så synd att Essence inte finns i Sverige för de har så fina saker! När en kompis nyligen åkte till Prag så skickade jag med en liten önskelista på vad jag skulle vilja ha från just Essence, så här i efterhand så hade jag ju kunnat göra den mycket längre...

Jag surfade runt lite på deras hemsida och sen letade jag swatches på nätet och kom fram till att dessa produkter ville jag verkligen ha!

Essence Stay all day long lasting eyeshadow i Coppy right och Rock Chic
Krämögonskugga som ska sitta väldigt bra. Coppy right är mjuk och krämig och glider på väldigt jämt medan Rock Chic känns torrare. Båda är otroligt fina!

I love Rock gloss eye pencil
En svart kajal som är mjuk och är väldigt blank. Ska bli kul att testa denna och se hur den sitter.

Stay with me longlasting lipgloss i Kiss kiss kiss
Ett rött läppglans som luktar otroligt gott! Återigen så ska det bli kul att testa och se hur det sitter.

Önskar så att Essence fanns att få tag på i Sverige, eller i alla fall via en webshop för dessa produkter gav mig mersmak!

Har ni testat Essence? I så fall har ni några favoriter som man borde testa?

3 kommentarer:

  1. Deras små nagellack är mycket bra, har provat lite smått och gott men det är lite som med E.L.F; Blandat kompott. Vissa grejer är sådär Wow! bra medans andra inte riktigt håller måttet.. Tror det blir tyskland snart igen så jag kan köpa lite fler essence grejer....

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det är med andra ord saker man helst ska se live innan man köper då? Måste också ta mig iväg till Tyskland känner jag, får nog bli till våren tror jag!

      Radera
  2. Krämskuggorna och kajalen ser spännande ut. Ska bli kul att höra om de håller, iaf kajalen ser ut att kunna vara galet kladdig...

    SvaraRadera