lördag 21 juli 2012

Depend 2036 Ocean Green

Jag plockade bara upp två lack från Depends holografiska kollektion, har ännu inte sett dem i Uppsala så jag tror inte att det blir några fler. 
Den här skönheten är defintivt min favorit, älskar ju grönt och när det dessutom är holografisk så är jag inte svårflörtad..... 
Vis från mitt misstag med det blåa lacket Denim Blue så grundade jag med det gröna lacket Sweet Addiction från Bariella och sen så målade jag ett lager av Ocean Green ovanpå det.
Tycker att det är riktigt synd att dessa lack är så skira, det går så mycket åt av flaskan om man bara vill måla med lacket och då blir det otroligt dyra droppar.

Som baslack har jag använt Snowcrystal #309 Nail care with fruit acid, ett tunt lager Sweet Addicition och ett flödigt lager Ocean Green. Som topplack har jag använt China Glaze Fast Forward.


Lacket kostar 49 kr för 5 ml och finns att köpa på bland annat Kicks eller Åhlens.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar