fredag 6 juli 2012

China Glaze Trendsetter


China Glaze Trendsetter kom ut med höstekollektion Metro 2011 och är ett lack som jag har varit sugen på länge. Då jag hittade det på Kicks rea så tvekade jag inte utan slog till på en gång.

Trendsetter är ett grönt lack med massor av guldskimmer vilket gör att lacket blir gulgrönt, lite Exorcisten över den faktiskt.
Det är ett lack som är fulsnyggt och jag älskar det, tycker fakiskt att det är otroligt snyggt på och när solen skiner på lack så ser man hur späckade det är av guldskimmer.

Lacket är otroligt bra att lacka med, flyter på bra över nageln och täcker med två lager.

Som baslack har jag använt Snowcrystal #309 nail care with fruit acid, två tunna lager Trendsetter och sen avslutat med China Glaze Fast Forward.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar