måndag 18 juni 2012

Peachy Picks: Juni-paketet




När jag fick reda på att det startats en prenumernationstjänst, Peachy Picks, för naturliga och ekologiska skönhetsprodukter så var jag inte sen att skicka iväg ett anmälningsmail.
Jag är väldigt intresserad av den naturliga och ekologiska skönhetsmarkanden och här får man på ett bra sätt lära känna nya produkter.
Paket kom redan i fredags och jag blev mycket glad när jag såg innehållet, ser fram emot att få testa allt!

Alqvimia Post-Depil Oil- en regenererande kroppsolja att använda efter rakning.

Alqvimia White light- ansiktsserum som ger näring, lyster och verkar utjämnande på hudtonen och pigmentfläcker.

DharmaZone Sabi Sands Eco Aroma Oil- kropps/maggaseolja med doft av apelsin och patchouli.'

Dr.Hauschka Kvittenkräm- Lätt dagkräm som hjälper huden behålla sin fuktbalans.


Elias Aloelotion- Fuktighetsbevarande lotion med 70% aloe vera.

i+m provkit - blandad kompott med 10 st olika prover


Luxsit Caring Recovery Cream- rik och extra vårdande kräm för torr och utsatt hud.

MyHavtorn Ekologisk Handcreme- antioxidantrik handkräm med högt innehåll av havtorn.

Det kom också med några rabattcheckar från de företag som var med i paketet.
Jag har inte provat några av dessa produkter förut eller något från dessa märken så jag blev väldigt glad. MyHavtorn handcreme var dessutom i fullsize vilket kändes väldigt lyxigt. Bara den är värd över 200 kr.
Alqvimia är ett märke som jag har varit nyfiken på länge och då särskilt deras White light så det kändes perfekt när jag såg den i paketet.

Är som sagt mycket nöjd och ser med spänning fram emot nästa månad och ett nytt paket!

Peachy Picks är en månadtjänst som kostar 149 kr och man kan teckna abonemang här.

1 kommentar:

  1. Kvittenkrämen gillar jag, tycker den är väldigt bra och ger lite lyster till ansiktet :)

    SvaraRadera