tisdag 5 juni 2012

Fantastisk lördag med sminkfika

I lördags så trotsade jag det regniga vädret och drog till Stockholm och Kattis för att gå på sminkfika.
Kattis är i flyttartagen och kände att hennes sminksamling var lite för stor och gav bort massa med smink.
Väl framme och så fick vi lappar med olika stationer där vi fick börja, Kattis hade gjort otroligt fint med vimplar och dukat upp sminket tjusigt på matsalsbordet. Mängden smink var otroligt överväldigandet och jag fick lite hjärtklappning ska erkännas.
Denna bild ovan visar hur det såg ut lite under tiden som vi sprang omkring och plockade åt oss, Tina tog en liten paus i letandet och tog detta kort. Tror bestämt att det är mitt andra varv där som jag var inne på.

Lyckades haffa en hel del fantastiska saker från MAC, Illamasqua, Lancome, YSL, Estée Lauder, Clinique men även från Isadora och The Body Shop. Kändes inte som så här mycket när de bara låg i påsen men nu sitter jag som bäst och funderar på vart jag ska göra av allt. Det är lite så att jag får lite dåligt samvete för hur mycket jag plockade på mig.... Kan i alla fall säga att Kattis, jag är skyldig dig en STOR tjänst!
Vi fick en påse Vanish som bonus också.

Extra glad är jag över att jag lyckades hafffa fem saker som stått på min önskelista: MAC Ombre blush i Azalea Blossom, MAC Peauty Powder Briar Rose, MAC Hot Paprika, MAC Chocolate Spice Quad och MAC Violetta.
Till min stora glädje så gav hon också bort Face Forward av Kevyn Aucoin som jag har velat ha länge. Allt som allt så var det en helt fantastisk lördag!

Tack Kattis för att jag fick komma och för att du gjort så fint!



2 kommentarer:

  1. Du vet att Vanish inte ska användas i ansiktet va? Fniss! ;-)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ska man inte? Nä skojar bara, vi fick med en påse vanish på köpet så att säga.

      Radera