måndag 25 juni 2012

Essie Poppy Razzi

Äntligen får jag berätta om den andra kollektion som vi fick se på Daisy Beauty eventet, nämlingen Poppy Razzi.


Poppy Razzi är en neonkollektion som består av fyra st lack i knalliga färger. Lacken i denna kollektion är inte lika lysande som neonlack brukar vara utan de är mer dämpade men fortfarande färgstarka.
Jag blev otroligt glad när jag såg denna kollektion på eventet och kan säga att jag älskar alla lacken!
När vi fick välja vilket lack som vi vill lacka med så valde jag Action, som är ett otroligt snyggt lack.
Bild tagen av Carina, TotalBeauty

Bild lånad från Fröken Rosa.

Lights- Det klickar, blixtrar och smäller. Färgstark, varm rosa som skapar feber på röda mattan. Det är inte varmt här inne, det är bara du.

Camera- Alla kommer att ropa ditt namn och vilja fotografera dig med ditt perfekta neonrödrosa jag. Låta alla flockas kring dig!

Action- Magnetisk. Kinetisk. Kraftfull. Varje steg du tar skapar rubriker. En intensiv, livfull orange säger mer än ord.

Bazooka- Klara. Färdiga. Skjut. Sikta efter denna briljanta röd-orange nyans fylls sv stilammunition som kommer att ta andan ur dem. Ka-boom!
Action, Camera, Bazooka och Lights

Lacken kommer att finnas i butik veckan 27 och kostar 129 kr.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar