lördag 30 juni 2012

Essie Fear & Desire


Essie Fear & Desire kommer från Essies sommarkollektion Bikini so Teeny, mer info om kollektionen här, och är ett ursnyggt orange krämlack. Jag trodde inte alls att jag skulle tycka att detta var så snyggt som jag gjorde men wow vad fint det är. 

Fear& Desire är ett orange krämlack som går mer mot gult än mot rött.
Lacket är otroligt bra att lacka med, flyter lätt över nagel, penseln täcker nästan hela nagel i ett svep och det räcker med två lager för att det ska vara täckande.

Har lite svårt att säga vilket lack som är min favorit från denna kollektion, denna eller Mojito Madness... de kommer nog på delad första plats! 

Som baslack har jag använt Snowcrystal #309 nail care with fruit acids, två tunna lager Fear & Desire och som topplack China Glaze Fast Forward.

4 kommentarer:

  1. Kanonfint! Ny blir jag också sugen på orange mani :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det är ju så somrigt och snyggt!

      Radera
  2. Jag gillar också den! Särskilt på tårna till rosa skor..

    SvaraRadera
    Svar
    1. Åh det kan jag tänka mig är superfint! Blir nog denna på tårna nästa gång jag lackar om.

      Radera