torsdag 21 juni 2012

The Body Shop Lily Cole Cruelty Free Shimmer Cubes palette 24



The Body Shop har tillsamans med Lily Cole släppt en kollektion som heter Choose Cruelty Free makeup, har skrivit mer om den här.
I den så ingår en alldeles fantastisk fin shimmer cubes, nämligen Shimmer Cubes palette 24 som går i rosa-lila nyanser.
Skuggorna som ingår heter Think Pink, Live Lilac, Go Violet och Tint it pink.

Tint it pink, Go Violet, Live Lilac och Think pink  

Det är ingen hemlighet att jag är väldigt förtjust i The Bodys Shop produkter och jag är ett stort fan av deras Shimmer Cubes, har ganska många i min samling, men denna är nog en av favoriterna måste jag säga.
Utan bas

Precis som med alla andra Shimmer Cubes så är denna väldigt skimrig men en nästan metallisk finish och gör sig absolut bäst på en klistig bas även om det inte är ett måste men man får mer oompf i färgerna då.
Med Darling Girl glitter glue som bas

Shimemr Cubes 24 kostar 295 kr  och är limited editon så passa på om ni är sugna! Galet fina färger och skuggorna kommer att räcka en evighet då man får 3.5 gram av varje skugga.


2 kommentarer:

  1. Jag har så mycket lila/rosa att jag nog hoppar den här, men den bruna Shimmer Cube:en... den har jag stått och fingrat på många gånger! :)

    SvaraRadera