måndag 11 juni 2012

10 things I like about you # 10 Handkräm


Efter att ha läst om 10 things I like about you både hos Des, Viola, Kicki och Karin så kände jag att det var dags att haka på. Det är ju alltid roligt att läsa om andras favoriter och få nya tips, fast gudarna ska veta att det blir svårt att bara lista tio saker...

Handkräm är något som jag inte kan vara utan, blir väldigt torr om händer speciellt på vintern. Jag håller på med papper en hel del i jobbet och det torkar ut huden bra mycket har jag märkt, tvättar också händer ofta då jag träffar mycket folk på jobbet samt hanterar pengar.
Har testat en hel del handkrämer genom åren men ingen har fungerat så bra som denna.
Desert Essence Pumkin Spice hand lotion är en handkräm som luktar fantastiskt , återfuktar bra och går in i huden snabbt.
Jag har köpt min på iHerb och där kostade den $6.03.

2 kommentarer:

  1. Spännande! Är den så där söt och kryddig? Nom, nom, nom...

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det är lite så att man skulle kunna äta upp den faktiskt! Tycker att den söta doften är mer framträdande däremot och inte fullt så kryddig som jag skulle önska.

      Radera