lördag 26 maj 2012

Tropical Green

I onsdags så flätade jag håret istället för att föna det när jag skulle gå och sova, på morgonen så var det väldigt fina vågor i håret så jag utnyttjade det och hjälpte dem lite på traven med OBH Nordica Artist Wave maker. Till det så var jag sugen på lite pasteller och min nya favoritläppenna från Isadora.
Valde en ganska skir skugga från Make up store eftersom jag ville ha läpparna i fokus.

Ansikte:
Idun Minerals Foundation i Saga
Garnier 2 in 1 Tinted eye roll-on i 02 fair
Lumene Dark under eye circle concealer
Lumiere Minerals Salmon concealer
The Body Shop Honey Bronz bronzing powder i 02 fair matte
The Body Shop Baked to last blush i petal

Ögon:
Urban Decay Primer potion
Make up Store Goal
Urban Decay Buck
Isadora Flex tip eye liner i carbon black
MIYO Super lash mascara
Läppar:
Isadora Tropical Pink
Jag började med att grunda med UDPP och därefter så packade jag Goal i flera omgångar över locket. Svepte lite Buck i globlinjen för att markera den mer och med Flex tip eyeliner så gjorde jag en ganska smal och diskret eyeliner.
På läpparna har jag bara den rosa läppennan Tropical Pink.

2 kommentarer: