onsdag 16 maj 2012

Nyshoppat: Depend och Isadora

Jag har börjat få slut på min depend dip in remover, eller slut är den väl inte men den gamla färgerna som jag har tagit bort börjar färga av sig på fingrarna och då är det defintivit dags för en ny.
Är inne på min tredje förpackning nu och fortfarande otroligt nöjd. Lite jobbigt att den måste lämnas som farligt avfall på en miljöstation men det kan jag leva med.

Upptäckte också att Depends nya sommarkollektion hade dykt upp och jag skyndade mig snabbt att haffa "lina"lacket Depend 313 som är lila med ett grönt skimmer i sig.

Gick också och tittade på Isadoras fina sommarkollektion och var sugen på att köpa både det ena och det andra men slog sedan till på bara Tropical Pink läppennan. Är grymt sugen på läppstiften också men vi får se.

Kikade runt på en massa andra ställen också men kikade då främst på kläder och smycken. Älskar neontrenden som är just nu och skulle kunna köpa hur mycket som helst......

2 kommentarer: