torsdag 3 maj 2012

Event med Daisy Beauty och Essie


Förra fredagen så var jag bjuden på ett otroligt roligt event med Daisy Beauty och Essie, där jag inte bara fick träffa fantastiska bloggkollegor utan också spana in de kommande sommarkollektionerna.
Tyvärr så kan jag inte ge några detaljer om dem ännu utan det får vänta tills den 4 maj och kring midsommar men jag kan lova att det är snygga grejor att vänta.
Var lite som ett barn i en godisbutik där ett tag....
Här blir Zaida ompysslad

Eventet hölls hos Naglar på Fridas och vi fick också fina manikyrer från de kommande kollektionerna.
Jag valde det lack som min blick föll på i samma stund som jag kom in ( man kan se mina naglar hos TotalBeauty) men mer om det kring midsommar.
Cecilia fick en galet läcker manikyr som ni måste kika på, jag har redan beställt dotting tools så jag kan prova göra likande själv!

Kicki hade också gjort världens godaste röra: Philadelfiaost, koriander och sweet chilisås.....var så otroligt gott.
Tack Daisy Beauty för att ni bjöd in mig och tack Kicki, Essie, Naglar på Fridas och alla bloggare för en fantastisk kväll!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar