måndag 7 maj 2012

Essie Bikini so Teeny - sommarkollektionen



Den 27 april var jag hos Naglar på Fridas på ett Daisy Beauty event med Essie där vi fick kika på deras två nya kollektioner som kommer i sommar. Detta är den ena av dem, Bikini so Teeny.
En kollektion med intensivt mättade klara färger och koketta pasteller med pärlemorlyster.
Bikini so Teeny består av 6 st lack:




Cascade Cool - iskall, glittrande nejilkerosa
Fear or Desire - klar orange att bli besatt av
Mojito Madness - party time med lime grönt



Off the shoulder - vågad, brännhet rosa
All tied up - stygg, smältande brons
Bikini so Teeny - provocerande, strålande himmelsblå

Rikitgt fin kollektion och jag föll direkt för Mojito Madness som man kan se att jag har på mig när jag håller i påsen i detta inlägg. Tror att många kommer att gilla denna gröna då den är otroligt vacker, annorlunda och passar de flesta hudtoner.
Jag väntar på att få hem de två sista lacken från denna kollektion och då kommer flaskbilder och swatches, tills dess så får ni njuta av promobilderna och min lila sneak a peak bild på de fyra lacken som jag har här hemma.

Bikini so Teeny kommer att finnas till försäljning i juni
Essie kan köpas hos Kicks och kostar 129 kr.

Vad tycker ni om denna kollektion? Lovande?

Bildkälla: www.chicprofile.com

1 kommentar:

  1. Tycker det ser ut att vara många fina lack i kollektionen :)

    SvaraRadera