tisdag 22 maj 2012

Depend 313


När jag såg de första bilderna på Depend 313 så visste jag att det var ett lack precis i min smak. Lila med grönt skimmer, alltså två av mina favoritfärger kombinerade. Det känns som att detta lack är en kusin till RBL Scrangie som är lila med grön duokrom då de i skiftningarna påminner lite om varandra.
Lacket flyter på bra på nagel och täcker helt okej, har för mig att jag använde tre tunna lager.
Som baslack har jag använt Sratch Nails Ridge Filler och som topplack Seche Vite.
Är inte helt nöjd med bilderna då det gröna skimmret, eller glittret inte alls kommer fram lika bra som det gjorde på nageln. Bilden nedan är från Stockholm Belly Dance Festival som jag om min dansgrupp uppträdde på och jag hade då detta lack. Om man kikar riktigt nog på ringfingernageln som skymtar fram på vänster hand så ser man jur lacket kan skifta från lila till grönt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar