fredag 4 maj 2012

After Hours

Detta är sminkningen som jag hade på valborg, tog inte med mig så mycket hem till Hälsingland men tog naturligtvis med mig min nya Too Faced Natural at Night palett.
Blev inte så mycket sminkat hemma utan jag passade på att ta det lugnt mest. Min frisyr blev jag så nöjd med så jag knäppte ett kort, det är en inbakad fläta som börjar bakom högra örat och slutar i en vanligt fläta vid den vänstra örat. Lyckades få till den väldigt slarvigt och fint just denna dag.

Ansikte:
Jane Iredale Liquid Minerals i Warm Silk
Gariner 2 in 1 Tinted eye roll-on i 02 fair
Lumene Dark under eye concealer
Lumiere Minerals Salmon Concealer
The Body Shop Baked to last bronzer Warm Glow

Ögon:
Urban Decay primer potion
Too Faced After Hours
Too Faced Cocoa Star
Too Faced Spotlight
MIYO Super lash mascara

Jag började med att grunda med UDPP och därefter så packade jag After Hours på den rörliga delen av locket.

Med en fluffig borste så suddade jag in Cocoa Star i globlinjen. Som higlighter under ögonbrynsbenet har jag använt Spotlight.


8 kommentarer: