måndag 30 april 2012

Valborg i Hälsingland

Jag är just nu hemma hos mina föräldrar i Hälsingland och hälsar på hela släkten och har inte haft så mycket tid över till annat. Var ca 2 år sen som jag var hemma senast och jag har saknat mina systrar och syskonbarn massor. Har passat på att mysa med mina föräldrars hundar och katter, här nedan så ser ni den yngsta av hundarna, Tara, som älskar att bli buren.

Lite soroligt har det också varit också då en av katterna, Ida har fått tumör i levern. Vi fick reda på det i slutet av veckan och det ska skickas en remiss så att de får ta biopsi så man får veta vad för slags tumör det är.
 Ida är en sån otroligt fin och go katt, det är mammas lilla bebis så jag hoppas att det går att behandla så att hon kan bli bra.
Men över till lite mer muntra saker nu.
Igår så var jag och kikade på hästhoppning få ett av mina syskonbarn skulle vara med och hon var verkligen superduktig. Sen så har det varit grillning, fika och ikväll så kommer nästa alla hem till oss för att kika på majkasan och umgås. Ska bli väldigt roligt!

2 kommentarer:

  1. Jaså du är från hälsingland :D Varifrån då? Jag ska åka upp till hudik till min familj imorgon :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag är från en liten by strax utanför Järvsö! Ha det så kul i Hudik!

      Radera