tisdag 3 april 2012

Nice Stems, Ripe Plum



Egentligen en ganska höstigsminkning om man tittar på bilderna men väldigt fin. Detta är i alla fall två skuggor som går väldigt bra ihop Too Faced Nice Stems och Lily Lolo Ripe Plum, vilka båda två är mina favoriter. Återigen så har jag tagit en sån fantastisk morgonbild där jag ser trött ut, knäppte ett gäng bilder men de andra blir lite suddiga......


Ansikte:
Lily Lolo Minerals Foundation Blondie
Gariner 2 in 1 Tinted eye roll-on 02 Fair
Lumene Dark under eye circle concealer
Lumiere Minerals Salmon concealer
The Body Shop Pearlscent blush Cool Dusk

Ögon:
Urban Decay Primer Potion
Too Faced Nice Stems
Lily Lolo Ripe Plum
E.l.f eye transfomer palett
Wet n Wild Brulée
MIYO Big Fat lashes mascara


Jag började med att grunda med UDPP och därefter sp packade jag Nice Stems över hela locket. I globlinjen och längs med den nedre fransraden så packade jag Ripe Plum som jag sedan försiktigt suddade med en fluffig borste. 

Som highlighter under ögonbrynet har jag använt den hudfärgade skuggan Brulée och vid den inre ögonvrån har jag haft den guldiga skuggan från Eye Transfomer paletten.

2 kommentarer:

  1. Jättefin sminkning! Nice Stems är jag nog allt lite sugen på att införskaffa.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack! Nice Stems är väldigt fin och har en väldigt härlig textur, lite åt det mjukare hållet.

      Radera