måndag 16 april 2012

I'm Blue


 Den blåa kajalen från Yves Rocher har bilvit liggande sedan jag beställde den förra sommaren men så fick jag ett ryck och tänkte att nu jäklar. Den är otroligt snygg och riktigt royal blue, är den finaste blå kajal som jag äger. Bestämde mig för att göra en uppigande sminkning med blått och brons.

Ansikte:
Nvey Eco Moisturising Fluid foundation i 510
Garnier 2 in 1 Tinted eye roll- on i 02 fair
Lumene Dark under eye circle concealer
Lumiere Minerals Salmon concealer
The Body Shop Baked to Last blush i Petal

Ögon:
Urban Decay Primer Potion
MNY 122a
MNY 123a
Wet n Wild Brulée
Urban Decay Virgin
Yves Rocher Vattenfast Kajal Blå
MNY Super Lash mascara

Läppar:
MNY Kiss Me lipgloss i Flirt

Jag började med att grunda med UDPP och därefter så packade jag den bronsiga skuggan MNY 122a över hela locket. I globlinjen suddade jag in den bruna skuggan MNY 123a för att fördjupa globlinjen.
Som highlighter under ögonbrynet har jag använt den hudfärgade skuggan Brulée och vid den inre ögonvrån den skimrande champangefärgade skuggan Virgin.

Längs med den nedre franraden och på vattenlinjen har jag använt den blåa kajalen deån Yves Rocher.
På läpparna har jag det rosa glossest Flirt.

1 kommentar:

  1. Vilken superfin effekt det blev med den härligt blå kajalen!

    SvaraRadera