torsdag 19 april 2012

Golden Moon

Den här sminkning har blivir liggandes sen den 20 mars då Tiktaalik hade ett kort uppträdande på Resturang Apéritif där Multikulturföreningen firade No Rooz. Det var otroligt roligt men jag hade superkort om tid att göra mig i ordning och som vanligt så försökte jag mig på att göra något med håret som inte riktigt ville sig...
Hade dock tänkt till på morgonen så jag hade en guldbrund sotning som grund som jag sedan förstärkte.

Ansikte:
Lily Lolo Mineral Foundation i Blondie
Garnier 2 in 1 Tinted eye roll-on i 02 fair
Lumene Dark under eye circle concealer
Lumirere Minerals Salmon concealer
The Body Shop Pearlscent blush i Cool Dusk


Ögon:
Urban Decay Primer potion
Urban Decay Naked
Urban Decay Toasted
Urban Decay Virgin
MIYO Zero
Wet n Wild Brulée
Urban Decay 24/7 liner i Zero
Isadora Flex tip eyeliner i Carbon Black
MIYO Big Fat Lashes mascara
Ardell 305

Läppar:
Illamasqua Diablo

Jag började med att grunda med UDPP. På den rörliga delen av locket har jag packat Toasted och i globlinjen har jag suddat in den svarta skuggan Zero som är en bästa matta svarta skugga som jag har stött på. Som highlighter under ögonbrynet har jag den hudfärgade skuggan Brulée och vid den inre ögonvrån den champangeskimrande Virgin.
På vattenlinjen, både den övre och nedre, har jag använt en svart kajal och som eyeliner har jag använt Isadora Flex tip eyeliner som är helt fantastisk! Jag har också på mig lösfransar från Ardell som är halfransar. De är ruskigt bekväma och enkla att applicera.

På läpparna har jag använt ett av mina favoritläppstift, Diablo från Illamasqua.

4 kommentarer: